Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania
(ANOSR)

ANOSR isi propune realizarea urmatoarelor obiective: a) reprezentarea tuturor studentilor din Romania, indiferent de sex, nationalitate, religie, orientare sexuala, preferinta politica sau conditie economica, in raport cu actorii centrali din mediul educational romanesc, prin mijloace specifice: actiuni cu caracter social-sindical, educational si proiecte de tineret; (b) promovarea si apararea demnitatii si intereselor studentilor din Romania, dezvoltarea autonomiei si autodeterminarii universitare, participarea la elaborarea si imbunatatirea programei de invatamant si a legislatiei Invatamantului Superior din Romania, prin reprezentanti competenti, actionarea in apararea libertatilor democratice si drepturilor omului.

Credit foto Facebook ANOSR

BOARD

CONTACT

Calea Plevnei nr. 61, camera 12-13, codul postal 010223, Bucuresti, email

ANOSR » ANOSR
 
Studenţii ieşeni, prin reprezentanţii lor din Alianţa Naţională a Organizaţiilor Studenţeşti din România, au propus îmbunătăţiri pentru proiectul Ministerului Muncii prin care se doreşte introducerea stagiilor pentru absolvenţii de învăţământ superior.

Astfel, Ministerul vrea ca absolvenţii să efectueze şase luni de formare didactică şi profesională direct la locul de muncă, imediat după angajare. "Considerăm ca modul de evaluare a stagiului poate duce la abuzuri majore din partea angajatorului", a detaliat Brînduşa Lungu, vicepreşedinte PR la ANOSR.

Îți mai recomandăm:

Elevii care vor să participe la proiectul "Universităţi de Vară pentru Elevi" (UVE) se mai pot înscrie online. Proiectul este organizat de Alianţa Naţională a Organizaţiilor Studenţeşti din România (ANOSR) alături de Consiliul Naţional al Elevilor (CNE). Citește mai mult

* * *

Who says you need to wait until you ‘feel like’ doing something in order to start doing it?Look, there are days when not even the most well-intentioned advice from the latest motivational science will do. Învață acum cum să înveți!


Ingenius 2015- Proiect de advertising


Publicat în Ingenius.aser.ro

Ingenius, unul dintre cele mai noi proiecte ale Asociaţiei Studenţilor Economişti din România (ASER), aterizează şi anul acesta pe meleaguri studenţeşti şi revine în atenţia tinerilor pasionaţi de publicitate care au o sete nebună de cunoştinţe în domeniu şi de experienţe practice, dornici să plece într-o aventură publicitară. Proiectul îndrăzneţ de advertising, cunoscut sub numele de Ingenius, este destinat studenților care înţeleg importanţa experienţei şi a abilităţilor în domeniul advertisingului încă din timpul facultăţii. Pasionată de publicitate şi creativă din fire, echipa Ingenius a pregătit un proiect care să dea şansa tinerilor învăţăcei să poată înţelege mai bine atribuțiile unui om din domeniu. Ingenius îi pune faţă în faţă cu mediul publicitar actual, îi ghidează pentru un parcurs cât mai uşor şi le oferă şansa la final să simtă pe pielea lor satisfacţia unei experienţe complete în domeniu.

Proiectul se desfăşoară pe perioada a 6 săptămâni (4 aprilie-14 mai) în care participanţii vor porni într-o cursă incitantă în descoperirea tainelor advertisingului. În aventura lor, vor avea parte atât de sesiuni teoretice cât şi practice, susţinute în cadrul câtorva dintre cele mai populare agenţii de specialitate.

Pentru cei care vor să ştie mai multe despre cum se scrie un copy care să atragă publicul, cum să realizeze un afiş demn de un adevărat grafician sau să ştie care sunt paşii de urmat în realizarea unei campanii de comunicare ca la carte, Ingenius îi invită să ia parte la trainingurile şi workshopurile pregătite special pentru ei.

Prima parte a proiectului se constituie într-o conferinţă de deschidere, unde Sorin Psatta, director de comunicare integrată la Graffiti BBDO, Costin Radu, Managing Partner la The Geeks şi Alex Cernătescu, CEO la Infinit Solutions îi aşteaptă pe toţi cei interesaţi de advertising să descopere care sunt tendinţele în materie de publicitate şi să afle noutăţi despre targetarea extremă, guerilla marketing, sau social media.

A doua parte se va desfăşura sub forma a două traininguri ce îi vor pregăti pe participanţi prin formarea unei baze de cunoştinţe generale în advertising, dar le va dezvălui şi care sunt paşii pentru o campanie de comunicare reuşită.

În continuare, participanţii se vor reîntâlni în cadrul unor workshopuri ce le va stimula cu siguranţă creativitatea şi simţul publicistic. Cele 5 întâlniri tematice se vor desfăşura în perioada 22-28 aprilie şi vor fi pe următoarele subiecte: Strategie: între clasic şi neconvenţional, unde le vor fi explicate strategiile şi tehnicile din spatele unei campanii publicitare, Tehnici de Copywriting, care va consta într-o serie de Tips&Tricks-uri pentru realizarea unor copy-uri cât mai reuşite. Grafica publicitară, Digital şi Social Media şi Inovaţie în Advertising sunt următoarele workshopuri ce vor explica pe rând detaliile care fac un design să fie aparte, despre secretele din culisele comunicării în mediul online, dar şi despre câteva forme isteţe şi creative de comunicare.

Pregătiţi cu rucsacul de publicitar în spate, participanţii Ingenius se vor confrunta cu ultima etapă a proiectului, realizarea unei campanii publicitare. După ce vor face cunoştinţă cu brieful primit de la un client real, cei 21 de curajoşi vor gândi în echipe cele mai tari campanii, ca la final acestea să fie prezentate în faţa unui juriu format din specialisti din agenţiile de publicitate.

Dacă am stârnit exploratorul publicitar din tine, echipează-te cu forţe creative proaspete, fă-ţi rezervele de cunoştinţe în advertising şi urcă la bordul Ingenius printr-un simplu click la adresa ingenius.aser.ro până la data de 31 martie. Te aşteptăm în aventură!

Mai multe informații pe pagina de Facebook.


Îți mai recomandăm:

* * *

Știu că treci printr-o perioadă dificilă din an. Multe examene, timpul e scurt, în perioada semestrului poate ai acumulat niște goluri pe care simți că nu le poți recupera acum. Învață acum cum să înveți!


Centrul de cariera al Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" lucreaza zilnic cu studenti si absolventi in vederea clarificarii aspiratiilor acestora in ceea ce priveste viitoarea lor cariera. In acest context, este util sa aducem in discutie o dilema cu care se confrunta multi tineri cand pasesc intr-o noua etapa a vietii lor, studentia. Bobocii sunt intampinati de reprezentanti ai asociatiilor studentesti care recruteaza voluntari. Acesta este momentul cand tanarul se intreaba ce ar fi mai bine pentru el: sa faca voluntariat sau sa isi gaseasca un job ce-i va aduce un venit suplimentar?

Pentru a vedea parerea unei persoane care a avut de ales intre aceste doua optiuni, am decis sa-l intrebam pe Bogdan Bisca, student la Comunicare si Relatii Publice si totodata presedinte al asociatiei studentesti PRIME Iasi.


Îți mai recomandăm:

Au început înscrierile în Asociaţia studenţească ATIV! O experinţă unică din timpul anilor de studiu. Anul acesta, în al III-lea an de activitate, ATIV – Asociaţia Tineri în Viitor a iniţiat un nou proiect ce uneşte întreaga comunitate în dezvoltarea profesională şi personală a tinerilor – Proiectul INVESTEŞTE ÎN EDUCAŢIE. Citește mai mult

* * *

Nu te rezuma să reciteşti notiţele! Cei care repetă lectura au tendinţa să considere că deja au înţeles, au învăţat informaţia şi mai sunt la fel de atenţi ca prima dată când citesc. Învață acum cum să înveți!