Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania
(ANOSR)

ANOSR isi propune realizarea urmatoarelor obiective: a) reprezentarea tuturor studentilor din Romania, indiferent de sex, nationalitate, religie, orientare sexuala, preferinta politica sau conditie economica, in raport cu actorii centrali din mediul educational romanesc, prin mijloace specifice: actiuni cu caracter social-sindical, educational si proiecte de tineret; (b) promovarea si apararea demnitatii si intereselor studentilor din Romania, dezvoltarea autonomiei si autodeterminarii universitare, participarea la elaborarea si imbunatatirea programei de invatamant si a legislatiei Invatamantului Superior din Romania, prin reprezentanti competenti, actionarea in apararea libertatilor democratice si drepturilor omului.

Credit foto Facebook ANOSR

BOARD

CONTACT

Calea Plevnei nr. 61, camera 12-13, codul postal 010223, Bucuresti, email

ANOSR » ANOSR
 

Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR) recomandă studenților prima platformă de stagii de practică și internshipuri din țară, www.practica-ta.ro , primul site din România care reunește oferte de stagii de practică și internship-uri oferite de companii pentru studenți, elevi sau absolvenți!

Platforma vine în sprijinul studenților, fiind locul în care aceștia se pot înscrie și își pot căuta stagii de practică din domeniile lor de studii. Platforma facilitează conexiunea directă între cei trei actori interesați de dezvoltarea profesională a tinerei generații – studenți (elevi și absolvenți), companii și instituții de învățământ. 


Îți mai recomandăm:

Adecco a lansat site-ul Practica Ta, o platforma online care centralizeaza oferte de stagii de practica si internship-uri oferite de companii pentru elevi, studenti sau cei care au absolvit recent. Citește mai mult

* * *

Studiezi pentru teste cu scopul de a invata si de a te dezvolta sau de a demonstra cat de inteligent esti? Iti dai doctoratul pentru a aduce inovatii privind domeniul in care lucrezi sau pentru ca consideri ca te poate ajuta sa avansezi in cariera?Cand te concentrezi pe imbunatatirea abilitatilor si nu pe obtinerea unor rezultate care arata cat de bun esti, te lasi mai greu descurajat de obstacole, presiunea timpului sau alte provocari neasteptate. Învață acum cum să înveți!


AIESEC Galați și Universitatea "Danubius", Biroul de Relații Publice și Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră, vă invită, joi, 27 martie, în intervalul orar 10.00 – 15.00, să participați la Târgul de Joburi pentru studenți și absolvenți din orașele Galați și Brăila.


Îți mai recomandăm:

Târgul Absolvenţilor este deschis şi astăzi la Sala Palatului din Bucureşti. Evenimentul este organizat de Junior Achievement România, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, Ministerul Muncii, World Educate Business Association şi este susţinut de Adevărul Holding. Citește mai mult

* * *

Capacitatea de a învăța cât mai repede, de a înțelege cât mai bine și mai rapid, dar și de a reține cât mai mult timp ceea ce ai învățat, este una din abilitățile esențiale ale oricărui om de succes. Învață acum cum să înveți!


CNSC si-a pornit microfonul pentru cea de-a 11-a editie


Publicat în Congresul National Al ...

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 11-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2014, la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei, nr. 61). Inscrierile se fac pe site-ul cnsc.primeromania.ro, pana pe 5 mai.

Tema aleasa anul acesta, Neuromarketingul, continua seria subiectelor inedite si putin discutate in Romania, cu care ne-au obisnuit de-a lungul timpului organizatorii CNSC. ,,Am incercat si cu aceasta editie sa le oferim participantilor ocazia de a dobandi cunostinte despre un domeniu inedit, putin discutat in Romania. Stim ca poate parea un termen complicat, insa modalitatea de abordare din cadrul evenimentului va fi una pe intelesul studentilor. De asemenea, nu vom pune accentul pe partea tehnica a conceptului, ci pe impactul neuromarketingului asupra consumatorilor si modul in care brandurile folosesc aceste cercetari. Neuromarketingul este un domeniu in fata caruia consumatorii nu pot avea secrete, este un pas inainte pentru campaniile si strategiile de PR, publicitate sau marketing”, a declarat Alina-Mihaela Sultana, Project Manager CNSC.

Prima conferinta, Introducere in neuromarketing, va avea loc pe data de 8 mai, la ora 10:00, si le va oferi celor prezenti o experienta menita sa ii initieze in tainele neuromarketingului. Participantii vor afla de la specialistii din domeniu cum poate fi definit conceptul de neuromarketing, care sunt originile acestuia, ce tehnologii se utilizeaza si relevanta studiilor realizate, diferentele dintre studiile efectuate in strainatate si cele din Romania si ce rol au acestea in crearea unei relatii intre brand si consumatori.

Cea de-a doua conferinta, Neuromarketing - noua cale de cunoastere a consumatorului, care incepe la ora 14:10, a fost gandita sa le ofere participantilor insight-uri despre tehnicile si strategiile de neuromarketing folosite in mediile online si offline. In cadrul acesteia, participantii vor afla care este impactul simturilor asupra ratiunii in momentul alegerii produsului. Vor fi aduse in discutie avantajele si dezavantajele acestui domeniu, regulile dupa care se ghideaza, dar si bugetul necesar unor astfel de studii si campanii.

Ziua a doua, 9 mai, va incepe cu o conferinta intitulata Neurodesignul in publicitate si relatii publice, la ora 10:00, in care vor fi analizate avantajele folosirii neurodesignului in publicitate si relatii publice si impactul pe care il au imaginile, plasarea produselor, packagingul, culorile asupra deciziei de achizitionare a produselor sau de utilizare a anumitor servicii.

La finalul zilei, in cea de-a patra conferinta, Neuroetica. Concluzii si previziuni, la ora 14:10, vor fi aduse in discutie previziuni despre evolutia campaniilor de neuromarketing, iar participantii vor afla care sunt urmarile negative sau pozitive ale neuromarketingului si care este modul in care acesta este privit de consumatori si de specialisti.

Dupa fiecare conferinta, organizatorii si-au propus sa invite un specialist in comunicare pentru a exemplifica punctele atinse in cadrul conferintei printr-un studiu de caz. Rolul conferintei este foarte important pentru ca ea reprezinta un fundament, oferindu-le participantilor un bagaj critic. Ulterior, cei prezenti il pot folosi pentru a se antrena in discutii cu profesionistii care vin sa exemplifice subiectele dezbatute in panelurile dedicate studiilor de caz. ,,Asa cum i-am obisnuit pe participanti, intregul eveniment are un caracter interactiv: pot intra in discutii cu invitatii, li se prezinta multe exemple si chiar experimente pentru a-i ajuta sa inteleaga cat mai bine notiunile prezentate”, a declarat Gina Novac, Project Manager CNSC.

Ultima zi de eveniment, 10 mai, este dedicata workshopurilor care se vor desfasura simultan, incepand cu ora 12:00. Cei care se vor inscrie vor avea sansa de a pune in aplicare cunostintele acumulate in cele doua zile de conferinte si studii de caz. Workshopurile reprezinta o parte foarte importanta a CNSC-ului, pentru ca le ofera studentilor sansa de a lucra sub indrumarea profesionistilor la realizarea unor campanii cu componente de neuromarketing.

Inscrierile la eveniment se realizeaza pe site-ul cnsc.primeromania.ro, la sectiunea Inscrieri, pana pe 5 mai 2014. Taxa de participare este de 35 RON pentru conferinte si studii de caz, iar pachetul complet, care include si accesul la workshop-uri, este de 45 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include si accesul la petrecerea din cea de-a doua zi si gustarea din pauze.

CNSC este sustinut de partenerii: Dacia, Comunicare.ro, Bitdefender, Webhelp, Danone, Coca-Cola HBC România, Brandbuilders, Oriflame, Alka şi de partenerii media: IQads Kadett, IQool, Iaa.ro, Romanian Copywriter, StudentIQ.ro, România pozitivă, ClujLife.ro, 7 seri, StartUB, PR Wave, COMUNICATE DE PRESĂ, Buzz!Camp, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, Şcoala ADC*RO, Bucharest Guide, Going out, Calendar evenimente, PR România, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Educativa, Integral, ABC Antreprenori, cv30, Gazeta de Stiri, Romanian Copywriter.



Despre CNSC
Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment PRIME. Aflat la ce-a de-a 11-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea  de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

Despre PRIME
PRIME este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.
PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Spania.
Asociatia studenteasca PRIME are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.


Pentru mai multe detalii, va rugam contactati:
Gina Novac
Project Manager CNSC
0729 491 672
gina.novac@primeromania.ro


Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

A long-running investigation of exceptional children reveals what it takes to produce the scientists who will lead the 21st century. “Whether we like it or not, these people really do control our society. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe