Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania
(ANOSR)

ANOSR isi propune realizarea urmatoarelor obiective: a) reprezentarea tuturor studentilor din Romania, indiferent de sex, nationalitate, religie, orientare sexuala, preferinta politica sau conditie economica, in raport cu actorii centrali din mediul educational romanesc, prin mijloace specifice: actiuni cu caracter social-sindical, educational si proiecte de tineret; (b) promovarea si apararea demnitatii si intereselor studentilor din Romania, dezvoltarea autonomiei si autodeterminarii universitare, participarea la elaborarea si imbunatatirea programei de invatamant si a legislatiei Invatamantului Superior din Romania, prin reprezentanti competenti, actionarea in apararea libertatilor democratice si drepturilor omului.

Credit foto Facebook ANOSR

BOARD

CONTACT

Calea Plevnei nr. 61, camera 12-13, codul postal 010223, Bucuresti, email

ANOSR » ANOSR
 
Un job din timpul facultăţii sau după terminarea studiilor? Este alegerea pe care o fac an de an aproape 450.000 de studenţi din România. Un studiu arată că doar un sfert dintre aceştia lucrează în timpul facultăţii. Profesorii spun că nu trebuie neglijate studiile, în timp ce sociologii cred că job-urile part-time reprezintă cea mai bună soluţie.

Când vine vorba de bani, majoritatea studenţilor sunt întreţinuţi de familie. Numai un sfert din cei care urmează cursurile unei facultăţi s-au şi angajat. Mai puţin de 10 procente din studenţi se întreţin din burse.

Îți mai recomandăm:

Un sfert dintre studenti muncesc, in loc sa invete. Ajutorul financiar acordat elevilor si studentilor cu rezultate foarte bune la invatatura, ce ar trebui sa stimuleze performanta, este departe de a-si atinge obiectivul. Citește mai mult

* * *

A fi distras și a procrastina sunt două din cele mai comune obstacole pe care studenții le întâlnesc. De fapt, foarte mulți afirmă că au probleme cu procrastinarea și că le-ar plăcea să se poată concentra mai bine. Învață acum cum să înveți!


PRint, the image is the message


Publicat în Prime-romania.ro

PRIME România vă invită la cea de-a cincea ediție a evenimentului PRint: "Tendințe în Grafica Publicitară. Plat vs Realist", care va avea loc pe 29 și 30 martie, începând cu ora 11:00, în Laboratorul de Informatică al Universității Titu Maiorescu (Calea Văcăreşti, nr. 189, sector 4 - Corp M).

Ediția de anul acesta cu tema "Tendințe în Grafica Publicitară. Plat vs Realist" își propune să-i aducă pe studenții pasionați de publicitate și grafică digitală alaturi de Laurențiu Stere, Senior Art Director la SeniorHyper, cunoscut pentru campaniile "Americanul", "Românii sunt deștepți" pentru ROM Autentic, și "Orange orchestra" pentru Orange, toate premiate la festivalurile internaționale de publicitate.

Evenimentul se va desfășura pe parcursul a două zile, timp de șase ore pe zi. În data de 29 martie se va ține o conferință în cadrul căreia se vor discuta noile tendințe din grafica publicitară. În cea de-a doua zi va avea loc un workshop dedicat participanților care doresc să pună în practică cunoștințele dobândite în ziua anterioară, cu ajutorul aplicațiilor de grafică digitală.

PRint este un eveniment menit să vină în ajutorul studenților talentați din domeniul comunicării și publicității, care observă cât de importantă este partea vizuală pentru poziționarea unui brand în mintea consumatorilor.

Printre subiectele care vor fi abordate se numără: comparația dintre designul plat și cel realist, minimalismul în grafica publicitară, apariția și relansarea stilului plat, rebrandingul și orientarea către vizual.

Participanții vor avea ocazia să asimileze cunoștințe noi în materie de grafică digitală și vor învăța cum să le transpună în practică. Creativitatea și talentul lor vor fi puse la încercare în cadrul workshop-ului, unde vor primi un brief pentru un client real.

În urma workshop-ului cei mai talentați cinci participanți vor fi desemnați câștigători. Avantaj Counsulting și Brandbuilders îi vor premia pe măsura efortului și creativității lor.

Pentru a participa la eveniment, trebuie trimis un e-mail cu numele complet, facultatea și numărul de telefon la adresa print@primeromania.ro, împreună cu rezolvarea brief-ului de mai jos.

Alege logo-ul tău favorit (al unui produs, companie sau serviciu) și reinterpretează-l într-o manieră proprie. Logo-ul trebuie să fie în format .png și să aibă minimum 300x300.


Îți mai recomandăm:

PRIME Romania, asociatia studentilor la relatii publice si comunicare, va invita la cea de-a patra editie PRint: De la concept la comunicare. Acesta se va desfasura pe parcursul a doua zile, intre 16 si 17 martie, in Laboratorul de Informatica al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice, sediul central al SNSPA. Citește mai mult

* * *

Adam Ruben’s tongue-in-cheek column about the common difficulties and frustrations of reading a scientific paper broadly resonated among Science Careers readers. Învață acum cum să înveți!


ELSA Iaşi (Asociația Europeană a Studenților în Drept) a lansat primul număr al revistei "La Force Majeure". Lansarea a avut loc în cadrul Galei ELSA Iași, eveniment care a marcat încheierea cu succes a unui an cu totul deosebit pentru asociaţie.

Revista "La Force Majeure", este destinată în special studenţilor la Drept care promovează setea de cunoaştere a tot ce este legat de domeniul juridic. Publicaţia este una cu componente pragmatice şi are în prim plan, figuri şi obiecte emblematice din domeniul juridic. Rasfoieste revista aici.



Îți mai recomandăm:

Eşti student al unei facultăți de drept? Internetul reprezintă pentru tine mai mult decât o cale de comunicare? Acum ai ocazia să înveţi de la cei mai buni specialişti din domeniu despre conceptul de libertate de exprimare în cadrul lumii virtuale. Citește mai mult

* * *

Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa elimini factorii perturbatori si sa incerci sa gasesti un mediu linistit, pentru a te putea concentra mai usor la ceea ce ai de facut. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe