Pornim radioul...
EVENIMENTE » Eveniment studentesc
 

Noaptea albă a teatrului studențesc 

Publicat în Start Ub

Pe 27 martie 2015, între orele 22:00 și 5:00, la Casa de Cultură a Studenților din București va avea loc a doua ediție Noaptea Albă a Teatrului Studențesc.

Timp de șapte ore, iubitorii de teatru sunt invitați să urmărească spectacole precum „Cine sapă groapa?”, din cadrul proiectului „300 de zile de teatru” și spectacole invitate ca „Sylvia”, „Jucătorii de cărți” și multe altele. În plus, participanții vor putea asista și la lansarea cărții „Piața teatrului” de Ana-Maria Nistor.

Accesul se face gratuit, dar pe bază de rezervare prin mesaj privat pe pagina de Facebook Cuibul Artiștilor.


Îți mai recomandăm:

Uniunea Studenţilor din România organizează cea de-a XV-a ediţie a celui mai mare festival cultural studenţesc din România, UNIFEST. Din 2001, deviza acestuia este “distracţie gratis, nu degeabă!” şi organizatorii reuşesc să-l onoreze în fiecare an. Citește mai mult

* * *

Multe persoane învaţă mai bine în timp ce ascultă muzică, iar acest lucru a fost demonstrat prin studii ştiinţifice. Muzica clasică este foarte armonioasă şi este indicată pentru studiu. Învață acum cum să înveți!


3 plante bune pentru memorie


Publicat în Clickpentrufemei.ro

Ginkgo biloba ajută la funcționarea creierului

Principiile sale active sunt moleculele numite ginkgolide, care provoacă dilatarea vaselor sanguine care irigă creierul, ceea ce facilitează oxigenarea și alimentarea lui. 

Ceaiul verde protejează neuronii

Ceaiul verde este bogat în antioxidanți, care protejează neuronii. El mai conține și teină, care protejează capilarele la nivelul creierului.

Rodhiola rosea luptă contra stresului

Numită și "gingseng de tundră", rodhiola  alungă stresul, induce o stare de relaxare și stimulează atenția, învățarea și memoria.



Îți mai recomandăm:

Ginkgo biloba ajută memoria de scurtă durată. Această plantă stimulează oxigenarea creierului şi, deci, activitatea celulară cerebrală. Se foloseşte sub formă de infuzie (o cană de ceai pe zi, dintr-unul sau două plicuri la o ceaşcă) sau sub formă de tinctură (câte 30-40 de picături de trei-cinci ori pe zi, cu 30 de minute înainte de masă). Citește mai mult

* * *

Sunt mai multe lucruri pe care tinerii pot sa le faca pentru a reduce stresul din perioada examenelor. In primul rand, ei nu trebuie sa-si nege sentimentele pe care le traiesc acum. Învață acum cum să înveți!


Strategii pentru o memorie brici


Publicat în Ziare.com

1. Asocierea unui cuvant cu o imagine

De preferat ar fi sa iti alegi imagini iesite din comun pentru a-ti ramane mai usor in minte.

 

2. Fragmentarea

Un sir mai lung de cifre poate fi memorat mai usor si cu mai multa acuratete daca este fragmentat. Bucatile mai mici sunt mai usor de tinut minte decat un sir de cifre interminabil.

 

3. Crearea unor personalitati pentru numere

Aceasta tehnica era folosita de marele fizician Albert Einstein. El asocia celor zece cifre cate o personalitate, reusind astfel sa-si aminteasca siruri lungi de cifre (spre exemplu, saptele era un barbat cu mustata).


Îți mai recomandăm:

Asocierea - Crearea unor asocieri intre ceva ce vrei sa-ti amintesti si o imagine care are legatura cu acel ceva te poate ajuta sa nu mai uiti, mai ales atunci cand ai mai multe lucruri de tinut minte. Citește mai mult

* * *

In a comprehensive report released by the Association for Psychological Science, the authors closely examine 10 learning tactics and rate each from high to low utility on the basis of the evidence they’ve amassed. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe