Pornim radioul...
EVENIMENTE » Viata de student
 
Cea de-a 17a ediție a Festivalului Filmului Francez stă sub semnul celei mai noi generații de regizori francezi, aflați la primul sau al doilea film al lor. Pentru prima oară în istoria festivalului, publicul este încurajat să voteze preferatul din cele 8 filme în Competiție, film care va câștiga premiul publicului TV5 Monde.

Tinerii cinefili sunt la rândul lor privilegiați. În afară de abonamentele normale pentru toate filmele din competiție (8 filme la prețul de 50 RON) și pentru toate filmele din retrospectiva Claire Denis (6 filme la prețul de 30 RON), studenții beneficiază de abonamente la prețuri reduse: abonament competiție (8 filme la prețul de 30 RON) și abonament retrospectiva Claire Denis (6 filme la prețul de 20 RON), care pot fi achiziționate la casieria sălii de cinema. 


Îți mai recomandăm:

Ambasadorul Frantei in Romania, Henri Paul, a anuntat marti, intr-o conferinta de presa sustinuta la Institutul Francez din Bucuresti, ca Festivalul Filmului Francez, care se va desfasura in perioada 21-28 octombrie la Bucuresti, se adreseaza unei varietati foarte mari de public, plecand de la spectatorii tineri pana la profesionisti ai filmului. Citește mai mult

* * *

Sunt mai multe lucruri pe care tinerii pot sa le faca pentru a reduce stresul din perioada examenelor. In primul rand, ei nu trebuie sa-si nege sentimentele pe care le traiesc acum. Învață acum cum să înveți!


Studentii care sunt mereu pusi pe memorat trebuie sa tina cont si de alimentatie. Aceasta ii ajuta in momentele de tensiune, cand sunt presati de timp si trebuie sa invete zeci de pagini in scurt timp.

Lactatele şi legumele - Pentru că îndepărtează senzaţia de oboseală şi măreşte capacitatea de concentrare, vitamina C ar trebui să nu lipsească din alimentaţia ta. Ca să o dobândeşti, mănâncă cereale integrale sau citrice. Legumele cu frunze verzi şi alunele, nucile, afinele ori migdale sunt bogate în antioxidanţi, reduc nivelul colesterolului şi încetinesc deteriorarea funcţiilor cognitive.

Îți mai recomandăm:

Iată o serie de alimente recomandate pentru o memorie bună!Nuci - Alături de alunele de pădure, fistic, alune sau seminţe de floarea-sorealui, acestea trebuie consumate în stare crudă pentru a beneficia de toate calităţile lor nutriţionale. Citește mai mult

* * *

Nu de putine ori ai vrut sa faci o schimbare in modul cum te organizezi. Cine nu vrea asta? Cu totii ne dorim ca atunci cand invatam, chiar sa invatam, iar cand ne distram, sa ne distram din toata inima. Învață acum cum să înveți!


Creierul consuma foarte multa energie, aproximativ 20% din totalul oxigenului dintr-un inspir este consumat de creier, iar acest consum creste in cazul eforturilor intelectuale. 

Vitaminele din complexul B sunt ideale pentru sanatatea si integritatea celulelor nervoase, iar unele grasimi ca omega 3 si omega 6 intervin in procesele nervoase.

Se recomanda zilnic sa consumati o carne slaba la cuptor, fiarta sau pe gratar, dar nu prajita.

Ouale si lactatele reprezinta de asemenea surse veritabile de aminoacizi, la fel si ficatul sau fructele de mare.


Îți mai recomandăm:

Vrem o minte care să nu ne trădeze când avem mai mare nevoie de ea? Există meniuri care o pot stimula!   Regulile pentru păstrarea creierului în formă sunt: Să nu sărim peste cele trei mese principale. Citește mai mult

* * *

Primul sfat este să vorbiţi cu mâinile.  Ar putea suna ciudat, dar gesticulând în timp ce încercaţi să învăţaţi vă poate ajuta creierul să-şi amintească ceva important. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe