Pornim radioul...
EVENIMENTE » FASFR
 

În acest an, Federația Asociațiilor Studenților Farmaciști din România – FASFR îți oferă șansa de a colabora cu un profesionist din domeniul farmaceutic, prin intermediul Programului de Mentorat.

Iată câteva întrebări la care un mentor te va ajuta să îți răspunzi:

1. Ce vrei cu adevărat să fii sau să faci? – nu te gândi doar la nivel de obiective profesionale ci și la pasiunile tale;
2. Ce anume din ceea ce faci bine te ajută să ajungi unde ți-ai propus? – care sunt punctele tale forte care te vor ajuta?
3. Ce anume din ceea ce faci nu faci bine te împiedică să îți atingi obiectivele? – aruncă o privire sinceră asupra punctelor tale slabe, provocărilor pe care le ai sau blocajelor care îți îngreunează drumul;
4. Ce vei face diferit începând de mâine pentru a răspunde acestor provocări?
5. Unde ai nevoie cel mai mult de ajutor și cine te poate ajuta?

A găsi mentorul potrivit este un proces destul de lung, dar nu imposibil! Aici intervine FASFR, oferindu-ți ajutorul prin Programul de Mentorat, unde, timp de 6 luni de zile, vei colabora cu un profesionist în domeniul farmaceutic pentru a-ți descoperi calitățile ce te vor duce mai departe pe drumul succesului!


Perioada de înscriere: 15 – 25 septembrie 2017

Primirea rezultatelor: 30 septembrie 2017

Confirmarea participării: 30 septembrie 2017 – 2 octombrie 2017

Desfășurarea propriu zisă a Programului de Mentorat: 1 noiembrie 2017 – 15 iunie 2018


Îți mai recomandăm:

I quickly learned that at a normal pace there was simply not enough time in a year to accomplish these goals, if I planned on eating, sleeping and working at all. Învață acum cum să înveți!


Consumul de alimente cu impact asupra activităţii cerebrale şi exerciţiul fizic regulat sunt cele două elemente esenţiale pentru longevitatea creierului şi a memoriei!

Efectul este spectaculos: când primeşte nutrienţii adecvaţi, creierul dă dovada unei capacităţi sporite de concentrare şi de memorare.


Cafeina din cafea, ceai sau băuturile tip cola este renumită pentru acţiunea ei stimulantă asupra sistemului nervos.

Ginko - biloba – extractul de ginko are efecte reale, dar limitate asupra memoriei şi ameliorează circulaţia sangvină cerebrală, deci poate fi folosit ca supliment nutritiv.

Îți mai recomandăm:

Studentii care sunt mereu pusi pe memorat trebuie sa tina cont si de alimentatie. Aceasta ii ajuta in momentele de tensiune, cand sunt presati de timp si trebuie sa invete zeci de pagini in scurt timp. Citește mai mult

* * *

Nu te rezuma să reciteşti notiţele! Cei care citesc de mai multe ori textele nu le vor reţine mai bine decât cei care le citesc o singură dată. Învață acum cum să înveți!


Sfaturi pentru o memorie mai bună


Publicat în Ovidiusmd
Iată o colecție de studii noi care au avut în obiectiv minunatul proces al memoriei.

Concentrează-te pentru 8 secunde! Studiile au arătat că 8 secunde este timpul minim necesar unei informații pentru a trece din memoria de scurtă durată în cea de lungă durată.

Încordează-ți pumnul! Actul de a-ți încorda pumnul, dacă este făcut corect, îți poate imbunătăți semnificativ capacitatea de reamintire a informațiilor.

Folosește fonturi ciudate! Cercetătorii au decoperit că una din cele mai bune căi prin care poți reține ce ai citit este folosirea unui font ciudat.

Îți mai recomandăm:

Primul sfat este să vorbiţi cu mâinile.  Ar putea suna ciudat, dar gesticulând în timp ce încercaţi să învăţaţi vă poate ajuta creierul să-şi amintească ceva important. Citește mai mult

* * *

Iată 7 plante foarte eficiente pentru susținerea capacității de concentrare și combaterea emoțiilor excesive: - Valeriană, Hamei, Talpa gâștei, Melisă – stabilizează emoțiile (sentimentele de teamă, neliniște, anxietate); diminuează hiperstimularea sistemului nervos central; ajută la dobândirea și menținerea stării de calm în situații de criză. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe