Pornim radioul...
DEZVOLTARE PERSONALĂ » Dezvoltare personala
 

Tips for any student doing a dissertation 

Publicat în Buzzfeed.com

18 Tips Every Student Should Know Before They Start Their Dissertation:


1. Choose a topic you're truly interested in.



"Pick a topic/question that you are passionate about and have interest in. I completed my dissertation this year and I’m so glad I chose an interest of mine, I know people who lost interest after a few weeks."


2. Your introduction will change as the dissertation progresses, so avoid starting with it.



"Do NOT write your introduction first – save it until the end. If you begin by writing the introduction, it'll only change when you come to the conclusion."


3. Set up small breaks or rewards for after you've worked for a certain number of hours, and work in a nice environment.



"I set myself milestones so I would work for a certain amount of time, usually 3-4 hours, and reward myself with either a snack or 30 minutes of tv. Also, make sure you're comfortable, I worked in soft clothing (not pyjamas) at my dining room table with the heating on and a cup of tea as my dissertation was due in the winter so it was very cold in the library so I found it hard to concentrate."


Îți mai recomandăm:

If you want to get anywhere in this world, you need to educate yourself, and to educate yourself you need to read—a lot. Here’s how to do it. Buy In Bulk - It costs money to buy books, and it costs you time to read them. Citește mai mult

* * *

Plan Your Time Wisely - Throughout the semester, make an effort to keep up with weekly class readings, lectures and assignments. This will spare you from playing 'catch-up' the week before exams begin. Învață acum cum să înveți!


Aliaţi din natură pentru minte ageră


Publicat în Clicksanatate.ro
Ginkgo biloba ajută memoria de scurtă durată.

Această plantă stimulează oxigenarea creierului şi, deci, activitatea celulară cerebrală. Se foloseşte sub formă de infuzie (o cană de ceai pe zi, dintr-unul sau două plicuri la o ceaşcă) sau sub formă de tinctură (câte 30-40 de picături de trei-cinci ori pe zi, cu 30 de minute înainte de masă).

Salvia alungă oboseala.

Salvia măreşte şi capacitatea de concentrare şi înlătură oboseala mentală. Ea poate fi utilizată fie sub formă de mirodenie în mâncare, fie sub formă de infuzie.


Îți mai recomandăm:

Daca nu esti multumit de memoria pe care o ai, o poti educa si antrena; la nevoie, o poti stimula, dar nu artificial, cu produse de sinteza din farmacie ori de la supermarket, produse care, pentru moment, iti dau iluzia ca fac minuni, dar care, pe termen lung, se dovedesc a fi cat se poate de nocive, deoarece dau dependenta si au reactii adverse dintre cele mai distructive. Citește mai mult

* * *

1. Enervează-te constructiv! Cu alte cuvinte, motivează-te! Gândește-te la sesiune ca la un meci personal, la care trebuie să ieși învingător. Învață acum cum să înveți!


Cele mai bune alimente pentru memorie sunt, în general, cele care conţin grăsimi sănătoase, precum peşte gras sau nucile şi seminţele.

Printre cele mai bune alimente pentru memorie se numără fructele de pădure, bogate în antioxidanţi. De exemplu, afinele au capacitatea de a ne proteja creierul împotriva procesului de oxidare a celulelor din cauza stresului.

Încă un aliment deosebit de important pentru îmbunătăţirea memoriei este peştele gras, deoarece carnea acestuia este bogată în grăsimi de tipul Omega-3.


Îți mai recomandăm:

Iată o serie de alimente recomandate pentru o memorie bună!Nuci - Alături de alunele de pădure, fistic, alune sau seminţe de floarea-sorealui, acestea trebuie consumate în stare crudă pentru a beneficia de toate calităţile lor nutriţionale. Citește mai mult

* * *

Atunci când studiem pentru un examen, unul dintre principalele lucruri de care trebuie să ținem cont se referă la folosirea tuturor materialelor de care dispunem pentru cursul respectiv. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe