Pornim radioul...
DEZVOLTARE PERSONALĂ » Dezvoltare personala
 

Here’s my secret weapon: I read 

Publicat în Medium.com

There’s only one thing, one constant thing that I believe keeps me moving closer to my goals, and keeps me fixed on what I want to do. It’s got nothing to do with being close to the universe or attracting things to me with positive energy.

My secret weapon is that I read.

Running a business, being a writer, living a full life — these things depend on the knowledge that we can gain and use. What we call following our gut, is really us being subconsciously guided by every piece of information we’ve ever consumed, shaping our instincts and ideas and forming us.

I read constantly, throughout every single day. I read obsessively, consuming new books and revisiting old at an alarming rate. I read because I want to see the world through new sets of eyes. My bookshelves strain under the weight of comics, graphic novels, the complete works of Shakespeare, the Harry Potter series, books about Steve Jobs and Wall Street and Walmart and business and histories of the Holocaust.

I read books on my iPhone when I’m on the treadmill at the gym, every morning. When I first started working out, every minute felt like an eternity, watching TV shows or listening to music or podcasts never helped me get through a session. But a book, that’s something else. I can lose myself in a book and suddenly find that 45 minutes have slipped away while I run and read.

But there’s more.

I read books about dragons and wizards and ancient spells, and I read books where there are worlds full of fantastic creatures and heroes, and I read books where there are sacrifices and victories and where good people mourn their lovers.

Bonus. Here’s 57 of my favorite books of all time, in no particular order.


Îți mai recomandăm:

If you want to get anywhere in this world, you need to educate yourself, and to educate yourself you need to read—a lot. Here’s how to do it. Buy In Bulk - It costs money to buy books, and it costs you time to read them. Citește mai mult

* * *

Iată câteva exerciții de relaxându-se exerciții pentru a te simți încrezător în ziua examenului. Cheia de contact: respirația. Majoritatea oamenilor recurg la respirația toracică, ceea ce provoacă tensiuni. Învață acum cum să înveți!


Există o strânsă legătură între randamentul cerebral și calitatea alimentelor ingerate, în special în perioadele în care organismul este supus unui stres psihic suplimentar, susțin nutriționiștii.

Alcoolul și alimentele cu indice glicemic foarte mare pot cauza modificări ale nivelului glicemiei, cu impact major asupra comportamentului (agitație, anxietate).

Alimentele care stimulează memoria sunt: avocado, banana, drojdia de bere, broccoli, pepenele galben, ouăle, carnea de pui, pește (ton, somon), germenii de grâu, portocala, orezul brun, legumele cu frunze verzi, soia, kefirul.


Îți mai recomandăm:

Ginseng, peste, fructe de padure sau cofeina? Care dintre suplimente nutritive ori alimente pot creste nivelul de concentrare, imbunatatesc memoria, atentia si stimuleaza functionarea creierului? Nu exista nici o indoiala ca pe masura ce o persoana inainteaza in varsta, corpul sau imbatraneste. Citește mai mult

* * *

Nu de putine ori ai vrut sa faci o schimbare in modul cum te organizezi. Cine nu vrea asta? Cu totii ne dorim ca atunci cand invatam, chiar sa invatam, iar cand ne distram, sa ne distram din toata inima. Învață acum cum să înveți!


Ce mâncăm și bem în sesiune


Publicat în Ziarul De Iasi
Alimentația zilnică trebuie să conțină în mod dominant: fulgi de cereale cu lapte sau iaurt, soia, smochine, stafide, curmale, pește, ficat, carne de pui slabă și multe salate de legume proaspete.
 
Se recomandă ca în perioada de sesiune să se bea dimineața, pentru dinamizare, un pahar cu apă amestecată cu o linguriță miere și două linguri suc de lamîie.
 
Despre ananas se spune că are proprietatea de a întări memoria. O banană pe zi reface rapid energia consumată prin efort intelectual. Morcovii sporesc, de asemenea, capacitatea de memorare.

Îți mai recomandăm:

Studentii stiu ce inseamna emotiile, noptile pierdute cu cartile in brate, ceasca de cafea sau paharul de cola. Insa alimentatia zilnica trebuie sa contina in mod dominant: fulgi de cereale (griu, porumb, ovaz) cu lapte sau iaurt, peste, ficat, carne de pui slaba si multe salate de legume proaspete. Citește mai mult

* * *

Ce faci în “Ultima noapte” înainte de examen? Mai jos 40 de trucuri ca să înveţi mai eficient atunci când numai de asta nu îţi arde. Unele serioase, altele haioase. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe