Pornim radioul...
CURSURI » FASFR
 

În acest an, Federația Asociațiilor Studenților Farmaciști din România – FASFR îți oferă șansa de a colabora cu un profesionist din domeniul farmaceutic, prin intermediul Programului de Mentorat.

Iată câteva întrebări la care un mentor te va ajuta să îți răspunzi:

1. Ce vrei cu adevărat să fii sau să faci? – nu te gândi doar la nivel de obiective profesionale ci și la pasiunile tale;
2. Ce anume din ceea ce faci bine te ajută să ajungi unde ți-ai propus? – care sunt punctele tale forte care te vor ajuta?
3. Ce anume din ceea ce faci nu faci bine te împiedică să îți atingi obiectivele? – aruncă o privire sinceră asupra punctelor tale slabe, provocărilor pe care le ai sau blocajelor care îți îngreunează drumul;
4. Ce vei face diferit începând de mâine pentru a răspunde acestor provocări?
5. Unde ai nevoie cel mai mult de ajutor și cine te poate ajuta?

A găsi mentorul potrivit este un proces destul de lung, dar nu imposibil! Aici intervine FASFR, oferindu-ți ajutorul prin Programul de Mentorat, unde, timp de 6 luni de zile, vei colabora cu un profesionist în domeniul farmaceutic pentru a-ți descoperi calitățile ce te vor duce mai departe pe drumul succesului!


Perioada de înscriere: 15 – 25 septembrie 2017

Primirea rezultatelor: 30 septembrie 2017

Confirmarea participării: 30 septembrie 2017 – 2 octombrie 2017

Desfășurarea propriu zisă a Programului de Mentorat: 1 noiembrie 2017 – 15 iunie 2018


Îți mai recomandăm:

Testele de memorie vizuală reprezintă atât o modalitate de antrenare a memoriei, cât şi un mod de măsurare a spiritului de observaţie şi a capacităţii de a reţine informaţii. Învață acum cum să înveți!


Un regim alimentar sănătos potențează creierul, îmbunătățește memoria și capacitatea mentală.

Broccoli este un superaliment ușor de găsit în orice supermarket, care conține mulți nutrienți ce contribuie la creșterea longevității.


Mărul este o mare sursă de antioxidanți, fibră, vitamina C și potasiu.

Coacăzele conțin o mare cantitate de antioxidanți.

Spanacul este o mare sursă de fier. Un grup de cercetători din Suedia a descoperit recent că spanacul sporește și eficiența mitocondrială care produce energie pentru celulele noastre.


Îți mai recomandăm:

Interzis la alimentele bogate caloric - Grasimile trans si grasimile saturate sunt primele pe lista „condamnatilor”. Este limpede ca trebuie evitate produsele de patiserie, chipsurile, majoritatea biscuitilor si napolitanelor, popcornul gata preparat, carnea grasa de vita, oaie, porc, fast-food-ul. Citește mai mult

* * *

Petrecem aproape o treime din viata dormind si cu toate astea multi dintre noi neglijeaza importanta pe care somnul o are atat pentru bunastarea fizica, cat si pentru cea psihica. Învață acum cum să înveți!


Creierul uman poate jongla cu mai mult de doua sarcini in acelasi timp.

Fals: De fapt, creierul trece de la o sarcina la alta. Din cauza ca miscarea aceasta necesita timp, multi-tasking-ul nu este o modalitate eficace pentru a-ti face treaba.

Cu cat folosit mai mult creierul uman cu atat devine mai puternic.

Adevarat: Pentru a avea un creier puternic este nevoie de exercitii. Invatarea unor abilitati noi sau executia unor sarcini mentale intaresc conexiunile dintre celulele creierului. Curiozitatea sporeste ascutimea mintii.


Îți mai recomandăm:

Suntem inca departe de a descifra functionarea creierului, aceasta masinarie pe care incorect au asemanat-o unii cu un computer, caci este mult mai complex de atat. Citește mai mult

* * *

1. Walk Before An ExamIt’s been proven that exercise can boost your memory and brain power. Research conducted by Dr. Chuck Hillman of the University of Illinois shows that about 20 minutes exercise before an exam improve performance. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe