Pornim radioul...
SECRETELE MEMORIEI » UVVG Arad
 
Universitatea de Vest "Vasile Goldiş" din Arad continuă înscrierile pentru sesiunea de toamnă, anul universitar 2014-2015, la toate cele 6 facultăţi.

La specializarea Asistență Socială din cadrul Facultăţii de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie şi Educaţie Fizică şi Sport nu se plăteşte taxă de şcolarizare pentru anul I de studiu 2014-2015, (școlarizare gratuită) indiferent de media obținută la BAC, pentru a da posibilitatea de acces, în condiţiile actualei recesiuni economice, noilor studenţi să se înscrie la UVVG.

Îți mai recomandăm:

Universitatea de Vest "Vasile Goldiş" continuă înscrierile pentru sesiunea de toamnă, anul universitar 2013-2014, la toate cele 6 facultăţi. La specializarea Asistenţă Socială din cadrul Facultăţii de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie şi Educaţie Fizică şi Sport nu se plăteşte taxă de şcolarizare pentru anul I de studiu 2013-2014 – școlarizare gratuită, pentru absolvenții de Bacalaureat indiferent de media obținută, pentru a da posibilitatea de acces, în condiţiile crizei, noilor studenţi să se înscrie la UVVG. Citește mai mult

* * *

Dupa ce am stabilit cum sa te organizezi si care este ora la care trebuie sa te trezesti dimineata, dar mai ales la ce ora sa fii in pat, pentru ca si maine este o noua zi de invatat, acum trecem la procedura efectiva de lucru, respectiv: notitele. Învață acum cum să înveți!


Agenda este inutila pentru ca uiti sa o consulti pentru indeplinirea sarcinilor zilnice de lucru? Poate ca este timpul sa urmezi un tratament natural pentru imbunatatirea memoriei.

Complexul de vitamine B face minuni pentru memoria ta. Acidul folic are acelasi efect, iar vitamina C te revitalizeaza si iti vei duce la bun sfarsit sarcinile zilnice de lucru.

Toate vitaminele si mineralele benefice pentru imbunatatirea memoriei le vei prelua din fructe si legume. Pepenele galben, capsunele, citricele, pastaile, spanacul si salata nu vor lipsi din frigiderul uitucilor.

Îți mai recomandăm:

Metodele contemporane de dezvoltarea a capacităţii de memorare sunt din ce în ce mai inventive.  Exerciţii fizice zilnice îţi pun sângele în mişcare și stimulează memoria pe termen scurt şi lung. Citește mai mult

* * *

1) Învăţatul (extrem de) determinat Studiile spun că nu e bine să înveţi totul o dată. Este recomandat să reciteşti constant, să faci mici teste de-a lungul săptămânii, dar şi mai important. Învață acum cum să înveți!


Alimente pentru o memorie bună


Publicat în Clicksanatate.ro

Iată o serie de alimente recomandate pentru o memorie bună!

Nuci - Alături de alunele de pădure, fistic, alune sau seminţe de floarea-sorealui, acestea trebuie consumate în stare crudă pentru a beneficia de toate calităţile lor nutriţionale.

Avocado - Include-l în dietă și te va ajuta să ai o memorie mai bună, dar și o capacitate de concentrare mai mare.

Fructele de pădure - Acestea conţin o cantitate însemnată de antioxidanţi, care ajută la înlăturarea stresului şi la sporirea capacitaţii de concentrare şi învăţare.


Îți mai recomandăm:

Inteligenta, in general, are legatura cu meniul tau zilnic. Argumente in plus sunt toate alimentele inteligentei, care ajuta toate functiile cognitive, memoria si capacitatea de concentrare. Citește mai mult

* * *

Metodele contemporane de dezvoltarea a capacităţii de memorare sunt din ce în ce mai inventive.  Exerciţii fizice zilnice îţi pun sângele în mişcare și stimulează memoria pe termen scurt şi lung. Învață acum cum să înveți!