Pornim radioul...
SECRETELE MEMORIEI » ESN Bucuresti
 

ERASMUS - Go International Fair 

Publicat în Facebook Esn Ase Bucha...

Vrei să afli mai multe detalii despre programul ERASMUS? În perioada 17-19 Februarie are loc Go International Fair:

Marți, 17 Februarie - 10:00 și 16:00 - la standurile ERASMUS de la parterul clădirii ”Căderea Bastiliei”.

Miercuri, 18 Frebruarie - 15:30 - ești invitat în Amfiteatrul I, clădirea ”Căderea Bastiliei” la întâlnirea informativă despre programul ERASMUS+.

Joi, 19 Februarie - 9:00 - 18:00 - vor avea loc o serie de workshop`uri în funcție de spațiul lingvistic pe care ești interesat/ă să aplici.


Mai multe detalii aici.


Îți mai recomandăm:

Iti place sa calatoresti? Sa cunosti mereu pe cineva nou? Sa descoperi mereu o alta cultura? Sa iti faci prieteni din toate colturile lumii? Dar in acelasi timp vrei sa iti continui si studiile?Daca raspunsul tau este da, atunci poti afla mai multe despre beneficiile mobilitatilor Erasmus la sesiunea de infomare de joi, 28 februarie, de la ora 15:00. Citește mai mult

* * *

Petrecem aproape o treime din viata dormind si cu toate astea multi dintre noi neglijeaza importanta pe care somnul o are atat pentru bunastarea fizica, cat si pentru cea psihica. Învață acum cum să înveți!


De la alimentatie, programul incarcat, pana la felul in care dormi sau medicamentele pe care le iei, memoria poate fi afectata in diverse moduri.

Vitamina B12 se afla in stransa legatura cu memoria. Aceasta se afla si in produsele lactate, iar lipsa ei duce la o scadere a puterii de concentrare.

Depresia duce la scaderea nivelului de serotonina si norepinefrina din creier, astfel incat memoria este afectata.


Prin imbunatatirea stilului de viata, atat in ceea ce priveste alimentatia, cat si programul fizic, vei reusi sa scapi de aceaste probleme.


Îți mai recomandăm:

Potrivit cercetatorilor, un tratament de doi ani de zile cu vitamina B12 si acid folic poate face minuni pentru memorie. "Vitaminele au un rol important in sustinerea sanatatii mentale a persoanelor in varsta si sustin buna functionare a sistemului cognitiv", a marturisit Janine Walker, cercetatori la Universitatea Nationala din Australia. Citește mai mult

* * *

In primul rand, dormi - Daca te privezi de cele sase – sapte ore de somn, de care organismul tau are nevoie, pot aparea instabilitati ale functionarii normale ale creierului. Învață acum cum să înveți!


Trucuri pentru îmbunătățirea memoriei


Publicat în Viataverdeviu.ro

Un stil de viata sanatos poate sprijini sanatatea creierului tau si chiar incuraja creierul sa dezvolte noi neuroni, un proces cunoscut ca neuroplasticitate.

Factorii stilului de viata care ar putea imbunatati memoria si incuraja neurogeneza includ exercitiile fizice, mâncatul corect si somnul adecvat.

Alte trucuri de memorie includ evitarea multitaskingului, invatarea unei noi abilitati si jucarea de jocuri de strategie si inteligenta (brain games) pentru a te ajuta sa iti reamintesti informatii.


Îți mai recomandăm:

O memorie buna depinde in special de sanatatea si de vitalitatea creierului. Exista foarte multe lucruri pe care le-ai putea face pentru imbunatatirea memoriei, fie ca inveti pentru un examen, ai inceput sa studiezi o noua limba straina sau pur si simplu vrei sa-ti antrenezi gandirea pentru a o mentine in forma. Citește mai mult

* * *

Impartirea perioadelor de timp dedicate studiului in intervale mai scurte se pare ca ar functiona mai bine decat un maraton de invatare. Asimilarea informatiei in ultima clipa ar putea ajuta la trecerea unui examen, de pilda, insa nu este o metoda potrivita pentru cei care doresc sa retina informatiile pe termen lung. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe