Pornim radioul...
SECRETELE MEMORIEI » ESN Bucuresti
 

ERASMUS - Go International Fair 

Publicat în Facebook Esn Ase Bucha...

Vrei să afli mai multe detalii despre programul ERASMUS? În perioada 17-19 Februarie are loc Go International Fair:

Marți, 17 Februarie - 10:00 și 16:00 - la standurile ERASMUS de la parterul clădirii ”Căderea Bastiliei”.

Miercuri, 18 Frebruarie - 15:30 - ești invitat în Amfiteatrul I, clădirea ”Căderea Bastiliei” la întâlnirea informativă despre programul ERASMUS+.

Joi, 19 Februarie - 9:00 - 18:00 - vor avea loc o serie de workshop`uri în funcție de spațiul lingvistic pe care ești interesat/ă să aplici.


Mai multe detalii aici.


Îți mai recomandăm:

Iti place sa calatoresti? Sa cunosti mereu pe cineva nou? Sa descoperi mereu o alta cultura? Sa iti faci prieteni din toate colturile lumii? Dar in acelasi timp vrei sa iti continui si studiile?Daca raspunsul tau este da, atunci poti afla mai multe despre beneficiile mobilitatilor Erasmus la sesiunea de infomare de joi, 28 februarie, de la ora 15:00. Citește mai mult

* * *

Follow the Greek method of progressive training: Meet Milo of Croton - The Great Ancient Greek Olympian. He was the greatest and strongest wrestler of Greece. Învață acum cum să înveți!


Mind map – ce sunt hărțile mentale?


Publicat în Gandeste Pozitiv

Mind map, sau harta mentala este un instrument care ne ajuta sa structuram, organizam, memoram, sa aranjam si sa invatam informatii intr-un mod organizat. Hartile mentale incurajeaza creativitatea si flexibilitatea si te ajuta sa gandesti outside the box.

Practic vorbind, o harta mentala este o diagrama care conecteaza informatia din jurul unui subiect central. Din aceasta cauza, ele mai sunt numite si diagramele paianjen.

Hartile mentale functioneaza pentru ca te ajuta sa eviti gandirea lineara, care te limiteaza, si te deschid catre noi feluri de gandire. Sunt mai realiste, pentru ca majoritatea lucrurilor nu sunt ordonate.


Îți mai recomandăm:

Memoria poate fi de mai multe feluri: vizuală, auditivă, auditivă digitală și kinestezică. Aceasta corespunde unui anumit tip de a învăța, la care ar trebui să ne adaptăm. Citește mai mult

* * *

1. Fotoliu de mesaj.  Cu siguranta stii acele fotolii de masaj pe care le gasesti in orice mall care se respecta. 2. Inot. Nici un alt sport nu iti pune in miscare muschii asa cum o face inotul. Învață acum cum să înveți!


Creierul consuma foarte multa energie, aproximativ 20% din totalul oxigenului dintr-un inspir este consumat de creier, iar acest consum creste in cazul eforturilor intelectuale. 

Vitaminele din complexul B sunt ideale pentru sanatatea si integritatea celulelor nervoase, iar unele grasimi ca omega 3 si omega 6 intervin in procesele nervoase.

Se recomanda zilnic sa consumati o carne slaba la cuptor, fiarta sau pe gratar, dar nu prajita.

Ouale si lactatele reprezinta de asemenea surse veritabile de aminoacizi, la fel si ficatul sau fructele de mare.


Îți mai recomandăm:

Vrem o minte care să nu ne trădeze când avem mai mare nevoie de ea? Există meniuri care o pot stimula!   Regulile pentru păstrarea creierului în formă sunt: Să nu sărim peste cele trei mese principale. Citește mai mult

* * *

Studenţii care petrec zilnic ore în şir online, scriu mereu SMS-uri sau vorbesc mult la telefon sunt mai agitaţi, mai puţin fericiţi şi iau note mai proaste. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe