Pornim radioul...
SECRETELE MEMORIEI » Memorie si nutritie
 

Ce mâncăm în timpul examenelor 

Publicat în Jurnalul National

Alimentaţia adecvată îmbunătăţeşte capacitatea de concentrare şi memoria.

Nucile - Sunt un adevărat miracol pentru creier. Acest fruc ajută la îmunătăţirea capacităţii de acumulare a cunoştinţelor şi este pavăză pentru celulele nervoase datorită marii cantităţi de antioxidanţi.

Fructele de pădure sunt o altă sursă bogată în antioxidanţi, ajută în lupta cu stresul, îmbunătăţesc capacitatea de concentrare şi memoria. Afinele şi coacăzele împiedică pierderea memoriei pe termen scurt.


Îți mai recomandăm:

Iată o serie de alimente recomandate pentru o memorie bună!Nuci - Alături de alunele de pădure, fistic, alune sau seminţe de floarea-sorealui, acestea trebuie consumate în stare crudă pentru a beneficia de toate calităţile lor nutriţionale. Citește mai mult

* * *

Ești în plină sesiune și nu poți învăța în cămin? Chiar dacă stai într-un cămin gălăgios, există soluții ca să poți fi în formă la examene! Și eu stau într-un cămin, și eu sunt în sesiune… fiind în anul I, și cu încă 3 persoane în cameră, la început credeam că nu voi putea învăța dar. Învață acum cum să înveți!


Planta cu cele mai recunoscute beneficii în privința memoriei este salvia. O cură îndelungată cu ceai de salvie te ajută să îți îmbunătățești memoria.
 
O altă variantă ar fi ceaiul de păducel, la fel de bun atunci când vrei să îți perfecționezi memoria. Pentru a vedea efectele se recomandă a se consuma câte o cană cu ceai seara, timp de o lună.
 
De asemenea, 25 de picături de tinctură de anghinare într-o cană cu ceai de orice tip se soldează cu mărirea capacității de concentrare, combaterea oboselii mentale și revigorarea simțurilor.

Îți mai recomandăm:

Ginkgo biloba ajută memoria de scurtă durată. Această plantă stimulează oxigenarea creierului şi, deci, activitatea celulară cerebrală. Se foloseşte sub formă de infuzie (o cană de ceai pe zi, dintr-unul sau două plicuri la o ceaşcă) sau sub formă de tinctură (câte 30-40 de picături de trei-cinci ori pe zi, cu 30 de minute înainte de masă). Citește mai mult

* * *

Cea mai bună metodă de a reține multe date din foile de pe care studiezi este să îți faci câteva obiceiuri bune de studiu. Administrează-ți foarte bine timpul. Învață acum cum să înveți!


Află ce vitamine susțin memoria!


Publicat în Dietetik.ro
Mama îmi spunea că memoria se întreține cu vitamine, dar la vârsta copilăriei, cui îi păsa?

Trăim într-o lume în care memorie ne este pur și simplu bombardată cu tot felul de informații. Cu atâta multitasking în jur și informații care așteaptă să fie preluate de creier, memoria trebuie să rămână bine antrenată.

Primele pe listă sunt vitamina B6, B9 și B12. Complexul de B-uri ne ajută să ne mobilizăm și previne pierderile de memorie, datorită aminoacizilor conținuți.

Alimentele care conțin complexul de B-uri pot fi de la carne de pui și de pește, la tofu, ouă și broccoli.

Îți mai recomandăm:

Pentru a tine mintea alerta este necesar sa luptam pe mai multe fronturi. Printre actiunile care ajuta memoria se numara activitatea fizica dar si exercitiile pentru minte. Citește mai mult

* * *

Iată ce trebuie să faceți pentru a reține cu ușurință cursurile: Primul pas este să sintetizați materialul pe care îl aveți de învățat și alcătuiți rezumate; Alternați studiul la o materie preferată cu cel la una mai puțin plăcută. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe